Ημερήσιο
πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής
|
||
Τάξη:
Στ’ Χώρος: Αίθουσα γυμναστικής Αριθμός μαθητών: 27
|
||
Θέμα:
Ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων (δύναμη, ευκαμψία)
|
||
Υλικό: Κασετόφωνο, χρονόμετρο,
γυμναστικός πάγκος, medicine ball,
στεφάνια, στρώματα, 6 κάρτες για τους
σταθμούς.
|
||
Περιγραφή ασκήσεων
|
Διάρκεια
(Λεπτά)
|
Οργανωτικές και μεθοδικές οδηγίες
|
(Εισαγωγικό μέρος)
Συγκέντρωση μαθητών, ανακοίνω-ση θέματος. Προθέρμανση:
|
2’-3’
|
Οι μαθητές κάθονται σε πάγκους
|
1.Τα παιδιά κάνουν
διάφορους βηματισμούς δικής τους επιλογής.
|
2’-3’
|
|
2.Παιχνίδι με στεφάνια: Τα
παιδιά σχηματίζουν 3 ομάδες. Σε κάθε ομάδα το ένα δίπλα στο άλλο πιασμένα
χέρι-χέρι σχηματίζουν καμπύλη γραμμή.
|
3’-4’
|
Οι μαθητές προσπαθούν να περάσουν όσο το δυνατόν περισσότερα στεφάνια,
από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο χωρίς να αφήσουν τα χέρια τους και χωρίς να
χαλάσουν το σχήμα της καμπύλης.
|
3.Διατατικές ασκήσεις για
τις μεγάλες μυικές ομάδες.
|
2’-3’
|
Γίνεται διάταση στους πλάγιους μύες του κορμού, στους μύες που εκτείνουν
και απάγουν το βραχίονα, στους τετρακέφαλους μηριαίους, στους οπίσθιους
μηριαίους κλπ. Κάθε άσκηση διαρκεί περίπου 10”.
|
(Κύριο
μέρος)
Κυκλική άσκηση με 6
σταθμούς:
|
18’-20’
|
Τα παιδιά χωρίζονται σε 6 ομάδες. Κάθε ομάδα παίρνει θέση σε ένα σταθμό.
Η ένταση είναι μέτρια (50% της μέγιστης). Εκτελούνται επαναλήψεις για 30”. Η έναρξη και η λήξη της
προσπάθειας σε όλες τις ομάδες γίνεται με παράγγελμα του γυμναστή.Μετά το
τέλος της άσκησης μετακινούνται οι ομάδες στον επόμενο σταθμό. Διάλειμμα
μεταξύ των σταθμών 30”.
Πραγματοποιούνται 3 περιστροφές με διάλειμμα 2 λεπτών. Στο διάλειμμα
πραγματοποιούνται ήπιες ασκήσεις χαλάρωσης με μουσική.
|
1ος Σταθμός:
Αναπηδήσεις από στεφάνι σε στεφάνι με δύο πόδια.
|
|
Τα στεφάνια τοποθετούνται σε μια γραμμή το ένα μπροστά από το άλλο.
|
2ος Σταθμός:
Διατάσεις των οπίσθιων μηριαίων σε πάγκο.
|
|
Το πόδι που γίνεται η διάταση είναι επάνω στον πάγκο, ελαφρώς λυγισμένο.
Το άλλο πόδι πατά στο έδαφος. Γίνεται δίπλωση για 15” στο κάθε πόδι.
|
3ος Σταθμός:
Άρσεις του κορμού από ύπτια κατάκλιση με
λυγισμένα πόδια σε γωνία 90 μοιρών.
|
|
Γίνεται άρση του κεφαλιού και των ώμων, τα χέρια χιαστί μπροστά στο
στήθος.
|
4ος Σταθμός:
Ρίψη από κάτω με medicine ball.
|
|
Τα παιδιά είναι αντιμέτωπα σε ζευγάρια σε απόσταση 1,5-2 μέτρα.
|
5ος Σταθμός:
Διατάσεις πρόσθιων μυών του πήχεως και των
πλάγιων μυών του κορμού.
|
|
Από όρθια θέση σε μικρή διάσταση των ποδιών, πλάγια κάμψη του κορμού με
τα χέρια στην ανάταση και υπτιασμό των χεριών εναλλάξ αριστερά-δεξιά.
|
6ος Σταθμός:
Από πρηνή κατάκλιση με τα χέρια στην ανάταση,
ταυτόχρονη άρση του αριστερού ποδιού και του δεξιού χεριού.
|
|
Κάθε άρση διαρκεί περίπου 3”.
|
(Τελικό
μέρος)
1.Χαλαρό τρέξιμο και
περπάτημα με μουσική.
|
1’-2’
|
Επαναφορά των παιδιών σε κατάσταση ηρεμίας.
Τα παιδιά τρέχουν ή περπατούν χαλαρά γύρω από ένα τετράγωνο που ορίζουμε
με κώνους με μουσική.
|
2.Διατατικές ασκήσεις για
τις μεγάλες μυικές ομάδες.
|
1’-2’
|
|
3.Συγκέντρωση των μαθητών,
συζήτηση για το μάθημα, ανα-κοίνωση του θέματος του επόμε-νου μαθήματος,
χαιρετισμός.
|
1’-2
|
Οι μαθητές κάθονται σε πάγκους ή σε κύκλο στο έδαφος μαζί με τον
καθηγητή.
|
Ημερήσιο πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου