Ημερήσιο πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής



Ημερήσιο πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής
Τάξη: Στ’             Χώρος: Αίθουσα γυμναστικής                         Αριθμός μαθητών: 27
Θέμα: Ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων (δύναμη, ευκαμψία)

Υλικό: Κασετόφωνο, χρονόμετρο, γυμναστικός πάγκος, medicine ball, στεφάνια, στρώματα, 6 κάρτες για  τους σταθμούς.
Περιγραφή ασκήσεων

Διάρκεια

(Λεπτά)
Οργανωτικές και μεθοδικές οδηγίες
(Εισαγωγικό μέρος)
Συγκέντρωση μαθητών, ανακοίνω-ση θέματος. Προθέρμανση:


2’-3’
Οι μαθητές κάθονται σε πάγκους
1.Τα παιδιά κάνουν διάφορους βηματισμούς δικής τους επιλογής.

2’-3’

2.Παιχνίδι με στεφάνια: Τα παιδιά σχηματίζουν 3 ομάδες. Σε κάθε ομάδα το ένα δίπλα στο άλλο πιασμένα χέρι-χέρι σχηματίζουν καμπύλη γραμμή.




3’-4’
Οι μαθητές προσπαθούν να περάσουν όσο το δυνατόν περισσότερα στεφάνια, από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο χωρίς να αφήσουν τα χέρια τους και χωρίς να χαλάσουν το σχήμα της καμπύλης.
3.Διατατικές ασκήσεις για τις μεγάλες μυικές ομάδες.


2’-3’
Γίνεται διάταση στους πλάγιους μύες του κορμού, στους μύες που εκτείνουν και απάγουν το βραχίονα, στους τετρακέφαλους μηριαίους, στους οπίσθιους μηριαίους κλπ. Κάθε άσκηση διαρκεί περίπου 10”.
(Κύριο μέρος)
Κυκλική άσκηση με 6 σταθμούς:

18’-20’
Τα παιδιά χωρίζονται σε 6 ομάδες. Κάθε ομάδα παίρνει θέση σε ένα σταθμό. Η ένταση είναι μέτρια (50% της μέγιστης). Εκτελούνται επαναλήψεις για 30”. Η έναρξη και η λήξη της προσπάθειας σε όλες τις ομάδες γίνεται με παράγγελμα του γυμναστή.Μετά το τέλος της άσκησης μετακινούνται οι ομάδες στον επόμενο σταθμό. Διάλειμμα μεταξύ των σταθμών 30”. Πραγματοποιούνται 3 περιστροφές με διάλειμμα 2 λεπτών. Στο διάλειμμα πραγματοποιούνται ήπιες ασκήσεις χαλάρωσης με μουσική.
1ος Σταθμός:
Αναπηδήσεις από στεφάνι σε στεφάνι με δύο πόδια.



Τα στεφάνια τοποθετούνται σε μια γραμμή το ένα μπροστά από το άλλο.
2ος Σταθμός:
Διατάσεις των οπίσθιων μηριαίων σε πάγκο.

Το πόδι που γίνεται η διάταση είναι επάνω στον πάγκο, ελαφρώς λυγισμένο. Το άλλο πόδι πατά στο έδαφος. Γίνεται δίπλωση για 15” στο κάθε πόδι.
3ος Σταθμός:
Άρσεις του κορμού από ύπτια κατάκλιση με λυγισμένα πόδια σε γωνία 90 μοιρών.

Γίνεται άρση του κεφαλιού και των ώμων, τα χέρια χιαστί μπροστά στο στήθος.
4ος Σταθμός:
Ρίψη από κάτω με medicine ball.

Τα παιδιά είναι αντιμέτωπα σε ζευγάρια σε απόσταση 1,5-2 μέτρα.
5ος Σταθμός:
Διατάσεις πρόσθιων μυών του πήχεως και των πλάγιων μυών του κορμού.

Από όρθια θέση σε μικρή διάσταση των ποδιών, πλάγια κάμψη του κορμού με τα χέρια στην ανάταση και υπτιασμό των χεριών εναλλάξ αριστερά-δεξιά.
6ος Σταθμός:
Από πρηνή κατάκλιση με τα χέρια στην ανάταση, ταυτόχρονη άρση του αριστερού ποδιού και του δεξιού χεριού.

Κάθε άρση διαρκεί περίπου 3”.
(Τελικό μέρος)
1.Χαλαρό τρέξιμο και περπάτημα με μουσική.


1’-2’
Επαναφορά των παιδιών σε κατάσταση ηρεμίας.
Τα παιδιά τρέχουν ή περπατούν χαλαρά γύρω από ένα τετράγωνο που ορίζουμε με κώνους με μουσική.
2.Διατατικές ασκήσεις για τις μεγάλες μυικές ομάδες.
1’-2’

3.Συγκέντρωση των μαθητών, συζήτηση για το μάθημα, ανα-κοίνωση του θέματος του επόμε-νου μαθήματος, χαιρετισμός.



1’-2
Οι μαθητές κάθονται σε πάγκους ή σε κύκλο στο έδαφος μαζί με τον καθηγητή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου